22 Nisan 2013 Pazartesi

Bu hafta izlenilecek filmler

Bu yazı aslında kendime ithafen yazılmış , burada bulunan filmleri bu hafta izlemem gerektiğini belirten bir yazıdır. Sizde bu yazıyı okuyorsanız bu filmleri izlemediyseniz izlemenizi öneririm. Kaliteli filmler olduğunu düşündüğüm için kendime not düşüyorum. :)

Bu haftanın tabiki bir özelliği yok. Sadece izlemek için vakit ayırmam gerektiği için. Ve bloga giripte bu yazıyı görüp izlemem için yazdığım bu yazıda neler olacak başlamadan belirtelim isterseniz. Uzun zamandır izlemeyi düşündüğüm , kaliteli filmler ve onlar hakkında küçük bilgiler olacak. Yazının ana teması bu olacak. Aşağıda bulunan filmleri izlediyseniz bu yazıyı okumanızın çokta önemi olmayacaktır.

Peki Hangileri bu izlenecek filmler

Bunların başında parker filmi geliyor. Jason Statham'ın oyunculuğuna güvendiğimden bu filmin kaliteli olduğunu düşünüyorum ve izlemek istiyorum. Bunun yanında daha önce izleme fırsatım olmayan Çanakkale Yolun Sonu filmini de izleyeceğim. Çok araştırmadım film nasıl diye ama bu tip filmlerin bende etkisi büyük oluyor. Ne zaman Çanakkale ile ilgili bir film izlesem duygulanırım , tüylerim diken diken olur. Bu yüzden bu filmi izlemek istiyorum.

Bu filmlerden sonra merak ettiğim bir diğer film ise şu sıralarda vizyonda olan Kayıp Balık Nemo filminin 3D versiyonu. Bunun için sinemaya gitmem gerekecek buna fırsat bulurmuyum bilemiyorum. İnşallah zaman ayırıp gidebilirim. Şimdilik bu üç film yeterli pek fırsatım olmadığından. Yoksa hergüne 2 film koyar eskisi gibi filmkolik olabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder